Alternate Terrain Generation
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
TTFTCUTS
Опис мода
Alternate Terrain Generation (ATG) - це повна заміна стандартного генератора місцевості в Minecraft, яка радикально змінює вигляд світу і спосіб гри. Створений спочатку для Minecraft 1.5 для вирішення проблем з порівнянням гарячих і холодних біомів, а також для введення більшого реалізму в генерацію світу в цілому. Замість вибору біома для регіону та побудови місцевості для цього біома, ATG генерує серію полів для висоти, температури, опадів та інших параметрів, щоб визначити кінцевий біом. Результатом є плавніша зміна місцевості та біоми, які реалістично могли б знаходитися поруч один з одним. ATG також додає помітну вертикальність у світ, де ви можете знайти пласкі плато на схилах холмів у висоту 150 і більше, з найвищими засніженими горами, що сягають 240 і більше. Версія 2.0.0 є повністю переробленим продуктом, який повністю використовує нові техніки, які я вивчив протягом останніх кількох років. Є більше рівної місцевості, островів, скель, кращий розподіл біомів, але з традиційною висотною варіацією старих версій (хоча загалом більше розташовано). Крім того, через повну переробку внутрішньої структури генерації, це швидко. Дійсно швидко. Етап генерації біомів, який був найповільнішим в попередніх версіях, тепер більше 8 разів швидше, ніж у стандартному генераторі. Це не перекладається у 8-кратне прискорення виведення чанків, але це помітна різниця. Як використовувати ATG: При початку нового світу виберіть тип світу ATG - Alternate у налаштуваннях. Для відданих серверів встановіть level-type в server.properties на ATG. Потрібно створити новий світ після цього, оскільки level-type враховується лише при створенні цілком нової папки для збереження світу. Налаштування та підтримка модів: З версії ATG 2.0.0 взагалі немає налаштувань. Це не завжди буде так, і це просто тому, що важливо наразі випустити перезапис з базовим набором функцій, і код для налаштувань та кастомізації ще не написаний. Пізніше буде можливо налаштувати все для кожного світу через меню налаштувань світу під час створення, зберігаючи пресети та експортуючи їх як json для поля генератора сервера. Сумісність з біомів модів наразі відсутня. Знову ж таки, це просто тому, що код для налаштування ще не існує. Система прийматиме будь-який біом і працюватиме без інцидентів, просто немає способу сказати генератору використовувати новий біом. Всі інші аспекти генерації, крім нових біомів, повинні бути сумісні. Особлива подяка: Я хотів би висловити велику подяку ScottKillen, який допоміг мені під час розробки радою та декількома чудовими прикладами гачків генерації місцевості Forge, які він додав. Він допоміг мені зрозуміти особливості стандартного генератора та найкращі способи змін.
Скріншоти моду
Завантажити Alternate Terrain Generation
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
atg-1.11.2-2.1.7.jar | Forge | 1.11.2 | |
atg-1.10.2-2.0.1.jar | Forge | 1.10.2 | |
ATG-1.7.10-0.12.0.jar | Forge | 1.7.10 |