Clans логотип

Clans

Clans mod for Minecraft adds land protection and PvP on Forge servers, inspired by Factions and Towny plugins. Create clans, raid parties, and protect server land with unique gameplay.

Доступно на версіях Minecraft

[1.12.2] [1.13.2]

Категорії мода


Завантаження 224K завантажень
Створено Створено 5 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

The_Fireplace аватар

The_Fireplace

Опис мода

Clans - мод для сервера, який додає систему захисту землі та PvP на Forge сервери. Це серверний мод, тому гравцям не потрібно встановлювати його, щоб приєднатися до вашого сервера та використовувати його. Цей мод був натхненний плагінами, такими як Factions та Towny, а тому деякі механіки цього моду можуть бути подібні до цих плагінів. Однак код цього моду унікальний, побудований з нуля для роботи на Forge серверах, та призначений для створення нового та унікального мультиплеерного досвіду в Minecraft.


Clans - це групи гравців, які діляться захищеною землею та ресурсами на ній. Люди поза кланом не можуть взяти предмети зі скриньок на землі клану, використовувати двері, машини або інші блоки на землі клану, або будувати/ламати блоки на землі клану. Члени клану та їх тварини не можуть бути ушкоджені іншими гравцями або їх тваринами, перебуваючи на території клану. Залежно від сервера, клани можуть коштувати гроші в грі для формування, заявки на землю або підтримки. Також залежно від сервера клани можуть брати від своїх членів орендну плату, яку платять всі у клані, а не лише гравці низького рангу.


Партії для рейдів - це спосіб для гравців об'єднатися та боротися з іншими гравцями. Коли формується партія для рейду, вона вказує клан, який потрібно атакувати. Будь-хто може приєднатися до партії для рейду, якщо він не є частиною цього клану. Під час початку рейду захист блоків на території цільових кланів веде себе по-іншому, ніж зазвичай. Розбиті блоки не випадають як предмети, поставлені блоки не будуть постійними, і всі в партії для рейду можуть будувати, ламати блоки та атакувати гравців і їх тварин на території цільових кланів. Після завершення рейду всі розбиті блоки на території кланів відновлюються до того, як вони були до рейду, і блоки, поставлені під час рейду, зникають з території клану, щоб їх власники могли їх зібрати, використовуючи /raid collect. Це відкат можна вимкнути у конфігурації. За замовчуванням, скриньки, печі та інші машини не можуть бути розбиті під час рейду, а рейдери не можуть отримати доступ до їх вмісту. Однак рейдери можуть вбивати тварин клану та руйнувати їх урожай, які не відновлюються після рейду.


Перемігши рейд, з рахунку клану знімається налаштована сума грошей в грі та розподіляється серед рейдерів. Якщо рейдери програють рейд, плата за створення рейду відправляється на рахунок клану. Є кілька способів закінчити рейд: Час рейду вичерпується (Час таймера встановлюється власником сервера) Усі рейдери дезертирували або були вбиті Усі онлайн-члени клану дезертирували або були вбиті Рейди можуть бути вимкнені, якщо ви хочете лише аспект захисту землі цього моду. Крім формування кланів та партій для рейдів, цей мод також надає спосіб для власників серверів захистити загальну землю сервера. Для цього власники серверів можуть створити клан та використовувати команду /opclan setserver для позначення його як серверний клан. Серверні клани не використовують рахунок клану, не можуть бути піддані рейду, не повинні мати членів та не можуть

Завантажити Clans

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити Clans 1.12.2
Clans-2.1.9+1.12.2.jar Forge 1.12.2
Завантажити Clans 1.13.2
Clans-1.13.2-1.2.12.jar Forge 1.13.2