Entity Culling
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
meldexun
Опис мода
Entity Culling - найновіший мод для Minecraft, який дозволяє оптимізувати процес відображення сутностей в грі. Цей мод працює на клієнтській стороні і дозволяє пропускати відображення прихованих сутностей. За замовчуванням, у ванільній версії гри відображаються всі сутності, які знаходяться в полі зору гравця, навіть якщо вони заховані за стіною.
Entity Culling використовує реалізацію відсічення за допомогою OpenGL, що забезпечує точне відсічення межових умов з затримкою лише одного кадру і дуже малим навантаженням. Якщо ваше обладнання не підтримує OpenGL 4.3, то мод використовує реалізацію відсічення за допомогою променів. Реалізація відсічення за допомогою променів є більш інтенсивною для процесора, в той час як відсічення OpenGL є більш інтенсивним для GPU, що дозволяє вам вибрати оптимальний варіант залежно від вашого обладнання.
Entity Culling може значно підвищити кадри в секунду, коли на екрані відображається багато сутностей, які не видимі через прихованість. Тестування з Entity Culling-1.12.2-6.0.2 у підземеллі Chocolate Quest Repoured з близько 200 сутностями на екрані показує великі покращення!
Перерозповсюдження цього моду на інших сайтах не дозволяється. Дозволяється перерозповсюдження цього моду в майданчиках модів, якщо цей майданчик може бути грати безкоштовно кожному, хто володіє офіційною копією Minecraft Java Edition. Використання цього моду в відео, які є загальнодоступними та безкоштовними для всіх, дозволяється. (При вказанні цього моду, будьте певні, що посилаєтеся на сторінку curseforge, а не на інший сайт, який перерозповсюдив цей мод без мого дозволу)
Скріншоти моду
Завантажити Entity Culling
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
EntityCulling-1.12.2-6.4.3.jar | Forge | 1.12.2 | |
EntityCulling-1.16.5-2.1.7.jar | Forge | 1.16.5 | |
EntityCulling-1.16.5-2.1.6.jar | Forge | 1.16.4 |