Entity Culling Fabric/Forge
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
tr7zw
Опис мода
🎮 Модифікація Entity Culling для Fabric/Forge 🛠️
Entity Culling – це унікальна модифікація для гри Minecraft. Вона використовує асинхронне відстеження маршрутів, щоб не відображати блоки або сутності, які знаходяться поза зоною видимості гравця. Якщо Minecraft не відображає предмети, що знаходяться за гравцем, то чому він відображає те, що ви не можете побачити через стіну? 🤔 Цей мод використовує додаткові ядра/потоки вашого процесора для швидкого відстеження маршрутів від камери до всіх блоків/сутностей, визначаючи їх видимість. Під час відтворення, невидимі об'єкти, а також сутності, що знаходяться за вами, будуть пропущені.
Залежності:
- Відсутні 😊
Проблеми сумісності:
- Відсутні (однак із деякими модами можуть виникнути проблеми із відображенням, тому можливо вам доведеться додати блоки до білого списку налаштувань)
Тестування:
- Sodium
- Iris
- Optifine
Завантаження:
Переконайтеся, що ви обрали відповідний файл для Forge або Fabric!
- 1.18.x ⬇️
- 1.17.x ⬇️
- 1.16.x ⬇️
- 1.8.9 ⬇️
Примітка про роботу з Sodium/Optifine:
Цей мод було протестовано з іншими модифікаціями, такими як Optifine (Optifabric), Iris та Sodium, і в усіх випадках він забезпечував покращення продуктивності у місцях з високою густиною об'єктів, наприклад, в лобі грального сервера. Ви можете запитуватися, чому це покращує FPS з Sodium, оскільки Sodium має використання Entity Culling у своїх розширених налаштуваннях і ввімкнено за замовчуванням. Різниця полягає в тому, що Sodium проводить дуже швидку перевірку на основі видимих частинок, яка є менш агресивною і тому деякі сутності, які знаходяться в зоні видимості, але фактично не видно, досі відображаються.
📌 Часто задавані питання:
Чи потрібно встановлювати цей мод на сервер? Ні, це повністю залежить від клієнта і не може бути встановлено на сервері.
Чи вплине це на ферми/мобів? Ні. Оскільки цей мод просто пропускає відображення, моби все ще будуть з'являтися/рухатися/залишати за собою предмети.
Авторство:
Початкову реалізацію асинхронного відстеження променів для затемнення в Transport-Pipes створив RoboTricker. Підтримка доступна через Discord або GitHub! Коментарі не призначені для повідомлення про помилки/зависання/отримання допомоги.
Завантажити Entity Culling Fabric/Forge
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft |
---|