Hunger Overhaul
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
ProgWML6
Alexbegt
squeek502
Parker8283
Опис мода
*** Підтримка HarvestCraft, WeeeFlowers та Natura *** Мод від Iguanaman, підтримується ProgWML6, Alexbegt, Squeek502 та Parker8283. ПОТРІБНО APPLECORE *** Дуже рекомендується встановити HarvestCraft, щоб отримати повний досвід *** Тема на Minecraft Forum. Мета цього мода - налаштувати механіку голоду на свій смак. Моя мета тут - зробити голод більшим викликом, а не просто м'яким дратуванням. Для компенсації я додав деякі функції, які роблять певні аспекти простішими (підказки щодо їжі, збір без необхідності пересаджувати через правий клік). Цей мод розроблений для мене і відображає мої особисті уподобання. Проте я радий почути ваші ідеї та коментарі (особливо щодо балансу). Якщо я використовую вашу ідею, я вас згадаю. *** Hunger Overhaul є модульним, ви можете вимкнути/змінити більшість функцій у конфігурації *** Налаштування Hunger Overhaul за допомогою JSON-конфігів. Посібник щодо використання JSON-файлів конфігурації Hunger Overhauls можна знайти на вікі проекту на GitHub: Налаштування значень харчової вартості Налаштування Чорних списків для зміни значень харчової вартості, збирання правою кнопкою та врожаїв Перебалансовані значення поповнення їжі Неприготована їжа, така як сировинні культури або м'ясо, поповнюють половину шкали голоду Приготовані культури та м'ясо поповнюють одну повну шкалу голоду Легкі страви (супи, тост тощо) поповнюють приблизно 2 шкали голоду Середні страви (печена картопля, гамбургер тощо) поповнюють 3-4 шкали голоду Великі страви поповнюють приблизно 5 шкал голоду Та так далі... Їжа з інших модів зменшена (1/4 вартості їжі та сатурації) Вимагає встановлення modifyFoodStats та modifyFoodValues Це можна налаштувати у config за допомогою параметра modFoodValueDivider Підказки на їжу У підказці буде наведено приблизну вартість їжі та значення сатурації їжі. Наприклад: перекус, поживна страва тощо. Новий текст GUI показаний при низькому стані здоров'я/голоду Відображається у верхньому лівому (здоров'я) та верхньому правому (голод) кутках Система попередження з колірною кодуванням (біле можна вимкнути в конфігурації) Прийом їжі дає ефект Насиченості, який підвищує регенерацію здоров'я Чим більше страва, тим довше триватиме ефект Легка страва (вартість їжі 4) = 40 секунд Страва (вартість їжі 7) = 2 хвилини Велика страва (вартість їжі 10) = 4 хвилини Свято (вартість їжі 14) = 8 хвилин Довжина стека залежить від вартості їжі Чим більша страва, тим менше ви можете нести Швидкість прийому їжі залежить від вартості їжі Чим більша страва, тим довше її їсти Можливість швидше з'їсти ковбаси та перекуси порівняно зі стандартом Легкі страви приблизно такі ж, як у стандарті Деякі модифікації до тварин для зменшення випуску Затримка між відкладанням яєць курей у 4 рази довше (можна налаштувати в конфігурації) ***
Завантажити Hunger Overhaul
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
HungerOverhaul-1.12.2-1.3.3.jenkins148.jar | Forge | 1.12.2 | |
HungerOverhaul-1.11.2-1.2.0.jenkins119.jar | Forge | 1.11.2 | |
HungerOverhaul-1.10.2-1.1.0.jenkins118.jar | Forge | 1.10.2 | |
HungerOverhaul-1.7.10-1.0.0.jenkins104.jar | Forge | 1.7.10 |