LazyModder логотип

LazyModder

LazyModder: Легкий мод для швидкого створення речей у Майнкрафті.

Доступно на версіях Minecraft

[1.12.1] [1.11.2]

Категорії мода


Завантаження 127K завантажень
Створено Створено 7 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

Z_Doctor аватар

Z_Doctor

Опис мода

Моди, які використовують LazyModder: MOre Seeds (Вирощуй руду) - 1.12.1 Пригоди у часі 2 - 1.12.1 MCConfig - 1.12.1 LazyModder: Не дайте назві вас обманути, LazyModder нічого не є лінивим. Він надає інструменти для легкого створення предметів, блоків, інструментів, сутностей, живих сутностей, культур та багато іншого. Спробуючи утримувати кількість рядків для додавання речей у гру як можна ближче до одного рядка коду, водночас надаючи легку розширюваність для повного контролю над вашими створеннями (навіть як їх реєструють). Мета LazyModder - зменшити час розробки модів та час між оновленнями модів на нові версії. Він це робить, обробляючи всю реєстрацію в фоновому режимі, щоб кодер міг сконцентруватися на функціональності свого моду. LazyModder все ще знаходиться в розробці і не повністю документований, і іноді може потребувати зміни своєї структури. Документація та веб-сайт знаходяться в розробці без конкретної дати випуску наразі. Пожертви будуть продовжувати підтримувати цей проект та зменшувати час розробки, який якісь моддери кажуть мені (коли я показую їм мій код), наскільки легко він виглядає, і один не вірить мені, тому що це було занадто просто, і чому це ще не було зроблено раніше. Моди, які використовують LazyModder: MOre Seeds Для моддерів: 1.12.1 Відео Додавання предметів, блоків, рецептів, плиткових сутностей і живих сутностей Lazy Modder зробить життя моддера простішим. Моддери, які використовують це, можуть очікувати швидшого розвитку проекту та полегшення оновлення. Як? Lazy Modder містить кілька легких у використанні класів, які розширюють клас Майнкрафт Предмет та працюють з ним. Створення та реєстрація предмета таке ж просте, як написання нового EasyItem(EasyItem). Ось приклад, який я створив для свого моду Blood Baubles. Усі предмети були створені, розширюючи EasyItem, а також сумісні з іншими модами (у цьому випадку баублесами). Ось деякі приклади коду. Створення класу може бути настільки простим, як: public class BasicRing extends EasyItem {r public BasicRing() {r super(BasicRing);r }r} Виглядає просто, але робиться багато. Предмет реєструє своє нелокалізоване ім'я, реєструє себе у реєстрі гри, і т. д. У моєму випадку я створив базовий клас і розширив easy item та деякі інші інтерфейси, але ви можете знайти джерело, якщо хочете глянути. Основний мод також додає кілька класів для легкого створення (блоків, їжі, зілля, броні, інструментів і т. д.). Це просто полегшує життя. Blood Baubles був створений для 1.9.4, але я оновив його до 1.11 за два дні. І більшість цього часу я змінював, як була організована моя початкова кодова база. Дуже мало було потрібно, щоб вони з'явилися у грі.

Скріншоти моду

Скріншот LazyModder #42452

Завантажити LazyModder

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити LazyModder 1.12.1
LazyModder-0.74.jar Forge 1.12.1
Завантажити LazyModder 1.11.2
LazyModder-1.11-1.0.jar Forge 1.11.2