Опис мода
Мод NBTEdit - це унікальний інструмент, який дозволяє змінювати дані NBT сутностей та TileEntities під час гри. Просто введіть команду /nbtedit для редагування даних NBT об'єкта, на який ви дивитесь, або /nbtedit [d] для редагування даних NBT TileEntity за позицією x, y, z у вимірі d або вашому поточному вимірі. Оригінальну версію для MC 1.7 та нижче можна знайти тут. Хоча ідея взята з оригінального моду, жоден код не був взятий з нього. Це призначено для розробників, а не для звичайних гравців! Хоча це не заборонено використовувати на сервері, на якому грають люди, це не рекомендується, оскільки неправильне використання цього моду може призвести до потенційно непоправних пошкоджень у світі. Попередження Жоден автор моду не очікує, що люди будуть змінювати дані NBT його/її (Tile-)сутностей або предметів. Якщо щось зламається через зміну його даних NBT, це не моя вина, ані вина розробників моду, який зламався. Особливості: Перегляд та редагування даних NBT сутностей та TileEntities без виходу з гри; Дані NBT відображаються в зовнішніх вікнах; Можливість перегляду кількох тегів NBT одночасно; Автоматичне оновлення: дані NBT у вікні можуть оновлюватися кожні n тактів; NBT-буфер обміну: Зберігайте теги для майбутнього використання; Необмежена кількість названих буферів обміну; Експорт вмісту буфера обміну в файл; Інтеграція з Immersive Engineering: перегляд даних NBT головного блоку мультиблока; Має API, яке дозволяє реєструвати спеціальні дії для певних (Tile-)сутностей.