NoDamI (No Damage Immunity)
Доступно на версіях Minecraft
[1.16.5] [1.16.1] [1.12.2] [1.14.3] [1.7.10] [1.8.9] [1.12] [1.11.2] [1.10.2]Категорії мода


Зовнішні ресурси
Розробники моду

ProfHug0
Опис мода
Мод NoDamI (No Damage Immunity) - це ідеальний спосіб покращити PvE та PvP в Minecraft, позбавивши гри від зайвої системи імунітету до пошкоджень. До настання збитків були введені так звані "i-фрейми" на 10 тактів, або 0.5 секунди, кожного разу, коли сутність отримує пошкодження. Модифікація NoDamI змінює цю систему, забезпечуючи більш рівновагу в грі без її руйнування.
Основні особливості мода:
- Тепер у Minecraft події пошкоджень не надають i-фреймів за замовчуванням.
- Джерела пошкоджень, які залежать від i-фреймів для балансу (наприклад, лава), все ще надають i-фрейми.
- Монстри, які потребують i-фреймів для балансу пошкоджень (наприклад, сім'я слизоньок), все ще надають i-фрейми (за замовчуванням, див. нижче).
- Атаки, які заряджені на 10% або менше, за замовчуванням скасовуються для запобігання гри з використанням вразливих стилів гри.
- Атаки, заряджені на 75% або менше, за замовчуванням не відштовхують.
Мод генерує файл конфігурації, який дозволяє користувачам змінювати його частини за власним бажанням. В конфігурації можна налаштувати наступне:
- Перемикачі для основних функцій цього модуля.
- Список сутностей, які мають надавати i-фрейми при атакуванні.
- Список сутностей, які мають отримувати i-фрейми під час отримання атак.
- Список джерел пошкоджень, які мають надавати i-фрейми під час завдання пошкоджень.
- Скільки потрібно заряджати атаки гравців, щоб вони виконали дію (за замовчуванням: 10%, або 0.1).
- Скільки потрібно заряджати атаки гравців, щоб вони відштовхували (за замовчуванням: 75%, або 0.75).
Додавання сутності до будь-якого зі списків вимагає використання її id у грі (minecraft:mobname). Наприклад, перший список за замовчуванням містить слизоньок ванільного Minecraft (minecraft:slime), синіх слизоньок TCons (tconstruct:blueslime) та таумічних слизоньок Thaumcraft (thaumcraft:thaumslime). Найшвидший спосіб знайти id моба - це використати Hwyla та Wawla або спробувати призвати його за допомогою консольної команди. Також можна скористатися вбудованою функцією налагодження моду, щоб знайти ім'я джерела пошкодження разом з id сутності.
Чому це важливо? Перед 1.9 гравці могли атакувати практично в будь-який момент, і для запобігання миттєвим вбивствам Mojang впровадив систему умовного імунітету до пошкоджень, де після отримання пошкодження сутність ставала імунною до подальших пошкоджень рівних чи менших за 0.5 секунди, і якщо вхідне пошкодження більше, різниця підраховувалася. Таким чином, вихідна пошкоджуваність обмежувалася тим, наскільки швидко ви могли клікати і наносити шкоду, коли щось було поза i-фреймами. Хоча це добре працювало для збереження рівноваги, із введенням таймерів атак в 1.9 важливіше стало попадання у ворога, і втрата кількох ударів може легко означати втрату бою. Імунітет від пошкоджень швидко став проблемою, коли у гравців є зброї з високою швидкістю атаки (вище 2.0), оскільки гравці будуть покарані за нерозумний геймплей.
Завантажити NoDamI (No Damage Immunity)
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
![]() | nodami-1.16.5-0.1.1.jar | Forge | 1.16.5 |
![]() | nodami-1.16.1-0.1.1.jar | Forge | 1.16.1 |
![]() | nodami-1.12.2-1.3.1.jar | Forge | 1.12.2 |
![]() | nodami-1.14.4-0.2-fabric.jar | Forge | 1.14.3 |
![]() | nodami-1.7.10-1.0.jar | Forge | 1.7.10 |
![]() | nodami-1.8.9-0.2.jar | Forge | 1.8.9 |
![]() | nodami-1.12.0-0.2.jar | Forge | 1.12 |
![]() | nodami-1.11.2-0.2.jar | Forge | 1.11.2 |
![]() | nodami-1.10.2-0.2.jar | Forge | 1.10.2 |