Particle Culling
Оптимізація частинок для кращої продуктивності.
Доступно на версіях Minecraft
[1.12.2]Категорії мода


Зовнішні ресурси
Розробники моду

bl4ckscor3
Опис мода
Particle Culling - мод для оптимізації продуктивності клієнта, який припиняє відтворення частинок, які знаходяться поза полем зору гравця. Це може значно збільшити кадри в секунду, особливо в областях з великою кількістю частинок.
Config:
- cullBehindBlocks - Встановіть це на false, якщо ви не хочете відкидати частинки, які технічно знаходяться у полі зору гравця, але перешкоджаються блоками.
- cullBehindGlass - Встановіть це на true, якщо ви не хочете, щоб частинки відтворювалися за склом та іншими прозорими блоками.
- cullInSpectator - Встановіть це на false, щоб вимкнути відкидання частинок під час перегляду.
- blockBuffer - Мінімальна кількість блоків, за якими починають відкидатися частинки.
- cullingEnabled - Встановіть це на false, щоб вимкнути всі функції відкидання частинок.
- ignoredParticles - Додайте сюди класи частинок, які мають бути ігноровані. Наприклад, щоб ігнорувати частинки руйнування Minecraft та будь-які похідні, додайте net.minecraft.client.particle.ParticleBreaking до списку.
Показ демонстрації: Ось коротка демонстрація роботи моду. Ваші результати можуть варіюватися в залежності від обставин. Ви можете використовувати цей мод у будь-якому модпаку.
Завантажити Particle Culling
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
![]() | particleculling-1.12.2-v1.4.1.jar | Forge | 1.12.2 |