Моди на Майнкрафт Player Roles
Player Roles
Zarządzanie rolami i uprawnieniami dla serwerów Fabric
Доступно на версіях Minecraft
[1.20.4] [1.20] [1.20.1] [1.19.4] [1.19.3] [1.19.1] [1.19] [1.18] [1.17] [1.16.4] [1.16.2] [1.16.1]Категорії мода
192K завантажень
Створено 4 років тому
Зовнішні ресурси
Розробники моду
Gegy
Опис мода
Гравців Roles для Fabric - це проста реалізація, яка дозволяє надавати користувачам власні дозволи за допомогою ролей, схожих на Discord. Ролі та їх дозволи визначаються в файлі JSON, який легко модифікувати та перезавантажувати під час роботи для швидкої ітерації. Файл roles.json знаходиться у каталозі config (<root>/config/roles.json). everyone - це роль за замовчуванням: кожен гравець матиме цю роль, і її не можна видалити. Інші вказані ролі функціонують як перевизначення на основі ролі everyone. Перевизначення
- В межах кожного оголошення ролі ми перераховуємо набір перевизначень. Перевизначення - це загальна система, яку використовує цей мод для зміни поведінки гри на основі ролей. Зараз підтримуються типи перевизначень: команди, декорація імен, тип чату, приглушення, зворотний зв'язок команди, рівень дозволів і селектори сутностей. Важливо враховувати, як застосовуються перевизначення, коли кілька ролей мають однакові цілі. Конфлікти цього роду вирішуються завжди вибором ролі з найвищим рівнем. Таким чином, у випадку прикладу: хоча everyone оголошує, що кожну команду, крім довідки, слід вважати забороненою, через те що admin і spectator мають вищі рівні, вони перевизначать цю поведінку. Команди Перевизначення команд використовується для маніпулювання командами, якими може користуватися гравець. Кожний запис перевизначення вказує шаблон регулярного виразу, який відповідає, а потім стратегію відповіді, коли мод зустрічає цей шаблон. Наприклад, шаблон .* відповідає кожній можливій команді, тоді як gamemode (spectator|adventure) відповідатиме команді gamemode лише з режимом spectator та adventure. Стратегії, які можна використовувати разом із цими шаблонами, - allow та deny: allow переконується, що гравець може використовувати цю команду, тоді як deny запобігає гравцю використовувати цю команду. Наприклад: json команди: { gamemode (spectator|adventure): allow } Перевизначення команд може додатково використовувати результат прихованого правила, яке дозволить використовувати команду, приховуючи її від підказок команд. Декорація імен Перевизначення name_decoration модифікує спосіб відображення імен гравців з роллю. Це може бути використано для перевизначення кольорів імен а також переднього або заднього тексту. Це має менший пріоритет, ніж кольори командного балу. Декорацію імен можна оголосити так: json name_decoration: { prefix: {text: [Префікс] , color: зелений}, suffix: {text: -Суфікс}, style: [#ff0000, bold, underline], contexts: [chat, tab_list] } Три поля можна оголосити додатково: - style: приймає список типів форматування тексту або шістнадцяткові кольори - prefix: приймає текстовий компонент, який додається перед ім'ям - suffix: приймає текстовий компонент, який додається після імені - contexts: приймає набір можливих контекстів, що визначають, де цю декорацію слід застосовувати - Приймає: чат і tab_list - За замовчуванням: застосовується до всіх можливих контекстів Типи чату Перевизначення chat_type дозволяє вибирати тип повідомлення чату, яке буде використовувати гравець. Це може бути використано для зміни кольорів чату або навіть блокування певних типів повідомлень. Наприклад: json chat_type: { normal: {color: green}, private: {color: yellow, allow_send: false}, system: {color: blue, allow_receive: false} } В цьому прикладі нормальні повідомлення будуть зелені, приватні - жовті без можливості надсилати, а системні - сині без можливості отримання. Графічні корекції Перевизначення графічних корекцій дозволяє змінювати спосіб, яким зображення відображаються для гравців з роллю. Це може бути використано для зміни колірних схем або навіть переконатися, що певні сутності не відображаються. Наприклад, json entity_selectors: { @e[type=minecraft:player]: { visible: false } } У цьому прикладі всі гравці не будуть відображатися на екрані, інші сутності залишаться без змін. Ці перевизначення можуть бути використані для створення спеціальних візуальних ефектів для гравців з певними ролями. Узагальнені перевизначення Перевизначення загального використання можна використовувати для визначення загальних дозволів або заборон на певних аспектах гри для гравців з роллю. Наприклад, json permission_level: { -1: { name: "Guest", color: "yellow" }, 0: { name: "Player", color: "white" }, 1: { name: "Mod", color: "green" }, 2: { name: "Admin", color: "red" } } У цьому прикладі гості матимуть жовтий колір, адміністратори - червоний, а звичайні гравці - білий. Це дозволить швидко визначити рівень користувача за кольором імені. Player Roles - це важливий мод для Minecraft, який дозволяє змінювати поведінку гри на основі ролей, надаючи гравцям унікальні можливості та дозволи. Завдяки простій настройці та можливості швидкої ітерації, цей мод стане незамінним інструментом для адміністраторів серверів Minecraft. Приєднуйтесь до гри з Player Roles і відчуйте себе справжнім адміністратором сервера!
Завантажити Player Roles
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
player-roles-1.6.8.jar | Fabric | 1.20.4 | |
player-roles-1.6.7.jar | Fabric | 1.20 | |
player-roles-1.6.6.jar | Fabric | 1.20.1 | |
player-roles-1.6.4.jar | Fabric | 1.19.4 | |
player-roles-1.6.3.jar | Fabric | 1.19.3 | |
player-roles-1.6.1.jar | Fabric | 1.19.1 | |
player-roles-1.6.0.jar | Fabric | 1.19 | |
player-roles-1.5.2.jar | Fabric | 1.18 | |
player-roles-1.4.3.jar | Fabric | 1.17 | |
player-roles-1.3.1.jar | Fabric | 1.16.4 | |
player-roles-1.1.1.jar | Fabric | 1.16.2 | |
player-roles-1.0.2.jar | Fabric | 1.16.1 |