RandomLib логотип

RandomLib

Бібліотека для створення і керування випадковими елементами у Minecraft.

Доступно на версіях Minecraft

[1.16.5]


Завантаження 1M завантажень
Створено Створено 2 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

NaturaSpell аватар

NaturaSpell

Опис мода

RandomLib - це окрема бібліотека, яка дозволяє вашому моду створювати файли конфігурації для вагованої випадкової генерації. Документація розробника. (В розробці) (Ймовірно, це пізніше буде замінено репозиторієм на Github) RandomLibUtils.setup під час FMLCommonSetupEvent для налаштування файлів конфігурації. RandomLibUtils.setup(ResourceLocation registryKey, Supplier extra, Consumer>> afterDeserialization) Наприклад, ваші файли конфігурації будуть створені в папці configs/oneblock/phases/, якщо registryKey = oneblock:phases. extra є постачальником екземпляра реалізації ExtraData. Це дозволяє зберігати більше інформації про випадковий пул, крім вагованих елементів. Після десеріалізації ваших файлів конфігурації вони зберігаються у карті з їхнім іменем файлу як ключем, але вам, ймовірно, зручніше зберігати їх в більш зручній структурі для вашого моду, використовуючи споживача afterDeserialization. RandomLibUtils.registerCommand під час FMLServerStartingEvent для налаштування команди для управління файлами конфігурації, створеними RandomLib. RandomLibUtils.registerCommand(FMLServerStartingEvent event, String commandname, ResourceLocation registryKey) RandomLibUtils.registerCommand(FMLServerStartingEvent event, String commandname, ResourceLocation registryKey, ExtraDataCommand extraDataCommand) registryKey такий же, як для RandomLibUtils.setup. extraDataCommand завершує brigadier для вашої реалізації ExtraData. RandomPool#getExtra() для отримання вашої десеріалізованої ExtraData. RandomPool#getRandom()#generateAndReplace(ServerWorld, BlockPos) для знищення блоку і генерації елемента з випадкового пула у вказаному світі за вказаною позицією. RandomPool#getRandom()#generate(ServerWorld, BlockPos) для генерації елемента з випадкового пула у вказаному світі за вказаною позицією. RandomPool#getRandom()#vgenerate(RandomContainer, ServerWorld, BlockPos, ItemStack) для генерації елемента з випадкового пула для об'єкта, що реалізує RandomContainer (імовірно, плитковий об'єкт) у вказаному світі за вказаною позицією та для вказаного утриманого елемента (якщо є). Документація користувача. (В розробці) Команда довідки: /<назва команди RandomLib для цього моду> help приклад:

Скріншоти моду

Скріншот RandomLib #13079
Скріншот RandomLib #13080

Завантажити RandomLib

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити RandomLib 1.16.5
randomlib-1.16.x-1.0.0.jar Forge 1.16.5