Rebirth of the Mobs логотип

Rebirth of the Mobs

Налаштовуваний фреймворк для модифікації боїв сутностей у Minecraft.

Доступно на версіях Minecraft

[1.12.2]


Завантаження 359K завантажень
Створено Створено 4 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

Quarris аватар

Quarris

SandwichHorror аватар

SandwichHorror

Опис мода

Rebirth of the Mobs - це надзвичайно налаштовуваний фреймворк, призначений для того, щоб дозволити створювачам модпаків та карт пригод налаштовувати можливості бою сутностей. Це має всілякі застосування, від того, щоб зробити всіх гравців імунними до падінь до того, щоб зробити хаски вибухнути в рій сріблястка на смерть, чи спричинити Ендер-дракону викликати Шалкерів, щоб захищати себе. ROTM сумісний з усіма модифікованими сутностями та ефектами зілля. Без налаштування ROTM має мінімальний вплив на вашу гру. Щоб отримати найбільше з цього мода, вам потрібно розуміти кожний розділ конфігурації і налаштувати їх на свій смак. Пам'ятайте - minecraft:player також вважається сутністю!



Джерела Пошкоджень У цьому розділі ви можете налаштувати сутності на імунітет до вказаних джерел пошкодження. Ванільні джерела пошкодження включають кактус для пошкодження від кактусу, mob для загальних пошкоджень сутності, player для атак гравців, arrow для стріл, inWall для удушення та fall для пошкоджень від падінь, серед багатьох інших. Опціонально тип пошкодження може бути встановлений для конкретної сутності: наприклад, minecraft:zombie;minecraft:skeleton;arrow встановить зомбі на імунітет до стріл, випущених скелетами, але зомбі все ще будуть отримувати пошкодження від стріл, випущених диспенсерами, гравцями та ілюзіоністами.



Скасування Ефектів Зілля Чи вам вже набридло ефект Нудьги? Хочете, щоб всі монстри були імунними до гнилості? У цьому розділі ви можете налаштувати сутності на імунітет до вказаних ефектів зілля.



Поява при Смерті Ми всі знаємо монстрів з відеоігор, які випускають інших монстрів, коли вмирають. З функцією Поява при Смерті ви можете відтворити цей троп до свого задоволення. Якщо ви хочете, щоб Відьма здавалася перетворюватися на кроля, коли вмирає, це можливо. Якщо ви хочете, щоб Гаїя-страж з Ботанії вибухав у кожному комаху з Еребусу, коли вбивається, це також можливо. Створені сутності мають підтримку тегів NBT.



Миттєве Відновлення Здоров'я Більшість ігор з босами мають тих босів скидати назад до норми, якщо ви не вбиваєте їх. Не Minecraft. Чи не жаль, що ледачі стратегії з грабіжництва гробів є придатними навіть для найважчих модованих монстрів? Більше не так! У цьому розділі ви можете налаштувати конкретні сутності на відновлення відсотка їх здоров'я, коли певна сутність помирає поруч. Це не лише корисно для босів: ви можете використовувати це, щоб зробити так, що вовки відновлюють здоров'я, коли вони вбивають вівць, або гравець відновлює частку свого здоров'я, коли вбиває будь-яку істоту.



Оборонність Монстр з аурою полум'яної відплати; слиз з кислотною оболонкою; павук, який випускає сітку павуків, якщо його атакують. Це тільки деякі можливості, які ви можете створити з Rebirth of the Mobs. Цей мод дозволяє вам налаштовувати оборонні можливості для будь-якої сутності в Minecraft. Забезпечте додаткову складність вашим боєвим інтеракціям та створіть унікальний досвід гри, використовуючи ROTM.

Завантажити Rebirth of the Mobs

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити Rebirth of the Mobs 1.12.2
rotm-1.12.2-1.1.4.jar Forge 1.12.2