Scavenge логотип

Scavenge

Мод для Minecraft, що дозволяє власні поведінки RightClick/LeftClick до будь-якого блоку.

Доступно на версіях Minecraft

[1.19.2] [1.16.5]


Завантаження 2M завантажень
Створено Створено 6 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

Speiger аватар

Speiger

Опис мода


Scavenge: мод для Minecraft


Scavenge - це мод, що дозволяє вам застосовувати власні поведінки RightClick/LeftClick до будь-якого блоку. Крім цього, ви можете додати LootPools до цих поведінок, які випадають, коли виконуються умови. Ці речі завантажуються з JsonFiles і діють як мова сценаріїв. Крім того, ви можете додати певні унікальні функції/умови при натисканні правою кнопкою миші на ці блоки. Наприклад: Гравець повинен крадькома, гравець повинен тримати Алмази в руках, блок неруйнувальний, блок зникне після 5 використань і т. д. Документація 1.10.2-1.12.2: ClickMe Люба інформація нижче це 1.16 Документація: Якщо вам потрібен хороший підручник, як робити Scavenge Scripts, Xaikii написав деякі приклади та підручники, як працюють сценарії. ClickMe Ported Addon до 1.16: - Refraction Документація тепер є частиною моду. Як її переглянути: Встановіть printExamples в true, і документація буде згенерована в папці Minecraft у папці scavenge_doc. Документація впорядкована за Plugin -> TypeOfProperty -> PropertyName. Щоб спростити пошук документації. Також оскільки вона автоматично генерується, вона може бути втрачена лише якщо всі Scavenge Jars втрачені. Крім того, якщо ви встановите додатки, вони також автоматично генеруватимуть документацію разом з ними. І вона буде впорядкована за додатковими плагінами. Версія 1.16.5 тепер також може виводити завантажені сценарії. Вони будуть трохи відрізнятися, оскільки це залежить від того, як властивість реалізована, але це значно спростить відлагодження. Якщо щось не було додано в сценарій, то вивід не може цього бачити, оскільки мод виведе розібраний сценарій. Це також конфігураційний запис. Примітка: Це також працює з багатокористувацьким режимом гри. Як додати Scavenge Script: Scavenge тепер працює з ресурсними пакетами. Він автоматично завантажує всі файли, які знаходяться в папці datapacks/DATAPACK_NAME/data/DOMAIN/scavenge_scripts та автоматично перезавантажує їх при перезавантаженні пакунків ресурсів. Вони автоматично синхронізуються на клієнті, тому не потрібно більше ручної синхронізації сервера->клієнта. Це відбувається автоматично. Оскільки у виносці є плагін JEI, я повинен був встановити хак для JEI, який перезавантажує JEI на 1 тік після перезавантаження сценаріїв, оскільки JEI не підтримує жодного моду, що має автоматичну синхронізацію рецептів/даних. Що змінилося поза ресурсними пакетами: - Ефекти тепер виконуються тільки на сервері, а умови перевіряються як на сервері, так і на клієнті. Тому можуть виникати розбіжності, якщо дані зберігаються несинхронізовано. - Математичні операції/умови тепер більше затверджені, ніж раніше через більшу гнучкість навіть якщо код більший. - Повідомлення про помилки тепер можна безпосередньо додавати в умови, тому не потрібно окремого розділу з повідомленнями. А для ефектів є ефект повідомлення. - Умови за замовчуванням тепер можна інвертувати. (Додатки не можуть гарантувати підтримку цього) - Scavenge тепер використовує стандартні LootPools, і ви можете просто посилатися на них в lootpool. Він спробує показати їх в JEI, але точність для більш випадкового/складного здобутку...


Завантажити Scavenge

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити Scavenge 1.19.2
Scavenge-1.19.2-2.0.1.jar Forge 1.19.2
Завантажити Scavenge 1.16.5
Scavenge-1.16.5-2.0.6.jar Forge 1.16.5