Spawn Normalization логотип

Spawn Normalization

Мод для Minecraft, який налаштовує алгоритм спавну мобів.

Доступно на версіях Minecraft

[1.16.5]

Категорії мода


Завантаження 348K завантажень
Створено Створено 3 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

Shadows_of_Fire аватар

Shadows_of_Fire

Опис мода

У Minecraft, коли моби готуються спавнитися в світі, їм спочатку потрібно вибрати позицію для спавну. Це означає вибір випадкової позиції x/y всередині чанка, а потім вибір рівня y в цьому стовпці. За замовчуванням рівень y вибирається рівномірно з усіх можливих рівнів y, від нуля до найвищого блоку в цьому стовпці. Це проблематично з кількох причин: Більшість рівнів y в цьому стовпці не будуть відповідати для спавну. Спавнінг повільний в результаті всіх цих невдалих спроб. Ферми мобів є найефективнішими лише тоді, коли їх верхній блок знаходиться на або близько до y=0. Наприклад, якщо у вас є світ skyblock, і ви живете на y=65, моби матимуть лише 1/66 шанс успішно вибрати вашу платформу для спавну. Це означає, що вам доведеться чекати довше, поки моби генеруються, і в результаті це робить досвід менш захопливим. Однак, використовуючи математику, ми можемо налаштувати криві, за якими обираються певні рівні y. Цей мод надає можливість вибрати конкретний алгоритм спавну зі списку стандартних і застосувати його замість стандартного алгоритму спавну. Алгоритми, надані цим модом, описані на цьому графіку: Ці оцінки проведені з рівнем висоти 65, але їх криві можна розуміти як ймовірність обрання певного рівня y (як функція висоти). Стандартний спавн має рівну ймовірність для всіх рівнів висоти. Передпочтення поверхні має вищу ймовірність обрання поверхні, з вищою, ніж звичайна ймовірність обрання областей біля поверхні, що падає до нижчих ймовірностей, ніж стандартні після приблизно 55% максимального рівня висоти. Skyblock має високі вподобання щодо рівнів, які знаходяться на рівні або вище 60% максимального рівня висоти, і майже нульовий відсоток шансу обрати значення нижче 30% максимального рівня висоти. Двошаровий має високу ймовірність обрання рівнів біля поверхні, але також високу ймовірність обрання вторинної зони на приблизно 33% максимального рівня висоти (що дозволяє спавну на поверхні та глибокі сплячки). Тільки поверхня розподіляє всі спавни на рівні поверхні або блоки дуже близько (для того, щоб дозволити спавн водних мобів). Нарешті, ці криві можна інвертувати, що дозволяє отримати протилежні ефекти (відносно рівня висоти) - це означає, що рівень y стане (максимальна висота - y) замість (y). Це означало б, що інверсія Тільки поверхня обирала більше рівнів біля базальту, а інверсія Skyblock мала б набагато вищу ймовірність обрати рівні біля базальту.

Скріншоти моду

Скріншот Spawn Normalization #31167

Завантажити Spawn Normalization

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити Spawn Normalization 1.16.5
SpawnNormalization-1.16.5-1.0.1.jar Forge 1.16.5