StartingInventory
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
bspkrs
Опис мода
Мод StartingInventory дарує вам предмети та блоки кожного разу, коли ви створюєте новий світ, просто відредагувавши .txt файл або скориставшись зручними командами. Цей мод ПОТРІБУЄ встановлення bspkrsCore також: [media]] Файл можна знайти в .minecraft/config/StartingInventory/startingInventory.txt (.minecraft/mods/daftpvf/startingInventory.txt у версіях до 1.4.4.r01). Як налаштувати предмети, з якими ви починаєте: Простий спосіб: 1. Почніть новий світ у творчому режимі. 2. Використовуючи Творчий Інвентар (або NEI) додайте предмети, з якими ви хочете починати нові світи, у інвентар вашого гравця (підтримуються лише 36 основних слотів інвентарю, слоти броні ігноруються). 3. Як тільки ви заповнили свій інвентар предметами, які ви хочете, закрийте свій інвентар і виконайте цю команду: /startinginv save 4. Ви отримаєте повідомлення із підтвердженням, що ваші поточні предмети були збережені у конфігураційному файлі. 5. Щоб перевірити, що ваш файл збережений правильно, очистіть свій інвентар і виконайте цю команду: /startinginv load 6. Предмети, які ви зберегли використовуючи /startinginv save, будуть розміщені у вашому інвентарі. ПРИМІТКА: Команда /startinginv load очистить ваш поточний інвентар перед додаванням налаштованих предметів. Старий/складніший метод: Ви можете вручну додавати предмети 3 способами: 1. Використання лише id: minecraft:apple = одне яблуко. 2. Використання id та кількості, розділеної комою: 4, 128 = 1 стопка буліда (код, що додає предмети до скарбниці, обрізає його до максимального розміру стопки) 3. Використання id, кількості та значення ушкодження: 351, 10, 4 = 10 барвників лазуриту. Ви можете використовувати більше рядків для більшої кількості предметів: 1, 20 257 = 20 блоків каменю та 1 залізний кирка. Ідентифікатори для предметів та блоків моду також приймаються.
Завантажити StartingInventory
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft |
---|