Water Erosion
Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
13rac1
Опис мода
Вода еродує ландшафт, створюючи потоки та водоспади, що виробляють щебінь, пісок, глину та мох. Вода виходить з озер та артезіанських колодязів. Грунт та пісок змиваються для поглиблення русел потоків та вибивання берегів річок. Знаходьте лісові струмки та гірські потоки у своїх дослідженнях. Проходьте через суху долину пустелі одного дня і знаходьте її підтопленою наступного. Ерозія в Minecraft, так само, як у реальному житті, є повільним процесом. Вам потрібно почекати, щоб побачити ефекти або збільшити випадкову швидкість крапки. Мета Реалізувати Водну Ерозію так, ніби це була би стандартна функція Minecraft, щоб зробити світи більш динамічними. Забезпечити відновлювальне джерело Грубого Грунту, Піску та Глини, що вписується в стандартні геймплейні механіки. Уникнути порушення стандартної існуючої гри. Функції/Правила Вода, що стікає з краю, руйнує блок знизу. Вода, що стікає в блок, насичує його, а потім розчиняє стіну. Повертається до найближчого повітряного простору. Потік води закінчується насичує, а потім розчинює блок знизу, щоб можливо продовжити потік вниз по схилу. Джерела води розчиняють блоки білябок в напрямку повітряних просторів. Блоки, які можна еродувати, включають пісок, щебінь, глину, сільське господарство, грунт, траву та, рідко, булінь. Блоки, які можна еродувати, мають різні опори для ерозії залежно від їх щільності, але всі еродують з часом. Блоки розкладаються під час ерозії до слабших блоків перед зникненням. Блоки розкладаються вгору по руслах потоків. Булінь та Кам'яні Бруски виростають мох біля води. Увімкнути/вимкнути ерозію Сільського господарства через файл конфігурації (Forge for 1.14+ тільки зараз) Ієрархія розкладання: Булінь -> Мохната Булінь -> Щебінь Кам'яні Бруски -> Мохнаті Кам'яні Бруски -> Щебінь Тропічна Трава -> Трава -> Грунт -> Грубий Грунт -> Щебінь Щебінь -> Пісок -> Глина (рідко) -> Повітря/Вода. Є ідеї щодо того, як це можна зробити ще краще? Дайте мені знати в коментарях або проблемах!
Планові функції
1.17+ генерація світу видалила пагорби/гірські артезіанські колодязі, додати їх назад Опціонально випадкові предмети з еродованих блоків Налаштовані шанси ерозії та типи - Повільно, Середньо(типово), Швидко, Власні - Версія 1.1.2 для Forge 1.14+ додає файл конфігурації для увімкнення/вимкнення ерозії Сільського господарства.Навчальний посібник
Пісок може бути згенерований з щебеню за допомогою простого пристроюТестові області
Примітка: Всі тестові області були знайдені в попередній версії 1.17 перед великими оновленнями світу в Caves & Cliffs, тому нові потрібно знаходити. Створіть кожен світ, телепортуйтеся в вказане місце та, опціонально, змініть налаштування randomTickSpeed для прискорення процесу. Примітка: Якщо ви не змінюєте налаштування randomTickSpeed, наприклад у виживальному світі, вам доведеться чекати до 30 реальних хвилин, щоб побачити ефекти. /teleport X Y Z /gamerule randomTickSpeed NUMBER # Рекомендується 150 Seed -1988839586448825536 Перевірено на Minecraft 1.15.1 1052 79 229 - Саванський потік біля міста тече в кривавину. 1103 102 467 - Саванське пагорбисте озеро створює кілька водоспадів, які можуть змінити напрямок або висохнути. 1303 80 579 - Підземне саванське озеро проривається через гірський схил, щоб створити водоспад. 1309 89 753 - Джерелний блок саванського потоку протікає через тунель, а потім створює невеликий пар.Скріншоти моду
Завантажити Water Erosion
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft |
---|