Dynamic Player and Weapon Progression / Difficulty
Доступно на версіях Minecraft
[1.20.4] [1.20.3] [1.20.2] [1.20.1] [1.20] [1.19.4] [1.19.2] [1.19.3] [1.19.1] [1.19] [1.18.2]Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
Kaworru
Опис мода
Динамічний прогрес гравця та складність гри
Мод динамічно збалансує прогрес і складність для новачків і досвідчених гравців на одному сервері. У більшості випадків важко збалансувати новачків з досвідченими гравцями без подразнення однієї групи.
Особливості:
- Динамічна настройка завданого пошкодження (від гравця)
- Динамічна настройка отриманого пошкодження (гравцем)
- Динамічна настройка пошкодження предметів і їхньої міцності (за класом зброї)
- Очки досвіду/рівні для різних видів зон на основі існуючих статистик
- Можливість налаштування через файл конфігурації
- Класи зброї з прогресом (більше пошкоджень, швидше, ...), підтримка модів
Цей мод дозволяє гравцям насолоджуватися більш вигідною грою, забезпечуючи динамічне збільшення складності для досвідчених гравців та зменшення її для новачків. Кожен убитий моб надає очки досвіду для конкретних зон і класів зброї, які використовуються для динамічної настройки прогресу та складності гри для кожного гравця.
Огляд статистики:
Мод має команди для отримання детальної статистики:
- /player_progression stats - огляд поточних статистик гравця
- /player_progression level overview - відображення обчисленого рівня та необхідного досвіду на основі налаштувань з конфігурації
У випадку проблем рекомендується видалити файл конфігурації і перезапустити клієнт/сервер для автоматичного створення нового файлу з коректними значеннями за замовчуванням.