Моди на Майнкрафт Right [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge]
[ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] логотип

[ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge]

Мод для Minecraft, що додає нові функції текстури сутностей, включаючи OptiFine подібні можливості.

Категорії мода


Завантаження 17M завантажень
Погляди 0 переглядів
Створено Створено 2 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

traben_0 аватар

traben_0

Опис мода

ETF - Entity Texture Features - це мод для Fabric (сумісний з Quilt) та Forge, який додає багато нових функцій текстури сутностей, включаючи функції текстур сутностей та гравців! Цим чином, ETF надає більше OptiFine паритету на завантажувачі модів Fabric. Якщо ви хочете більше функцій OptiFine на Fabric, ви можете перевірити цей список, створений LambdaAurora, або ви можете використовувати пакет модифікацій Fabulously Optimized, який включає ці моди паритету OptiFine!


Особливості:



  • Користувацькі та випадкові текстури сутностей у форматі OptiFine, включаючи ще більше властивостей!

  • Світиться текстури сутностей з форматом OptiFine

  • Миготливі моби

  • Функції шкіри гравця


Сумісність:



  • Пакети ресурсів OptiFines для випадкових/користувацьких або світяться текстур сутностей - Повністю сумісні

  • Функції моделей сутностей (EMF) - Повністю сумісні

  • Мод CEM від dorianpbs - Повністю сумісний

  • Sodium - Повністю сумісний

  • Шейдери Iris - Повністю сумісні (підтримка залежить від шейдера)

  • Сутності, додані модами - Сумісні (тільки якщо автор моду використовував стандартний код візуалізації для візуалізації своїх мобів)


Приклади налаштувань та конфігурації:


Налаштування можна змінювати в грі за допомогою Mod Menu, кнопки налаштувань на екрані пакету ресурсів або редагуванням файлу конфігурації, розташованого в config/entity_texture_features.json. Деякі з цих параметрів також можна змінити за допомогою мода Puzzle.


Підтримка модів:


Цей мод повинен бути сумісний з будь-якими доданими модами сутностей, якщо вони розширюють клас `LivingEntityRenderer` для візуалізації та правильно використовують його. Будь-який мод, що відображає сутність у власному GUI, може примусити за замовчуванням текстуру, встановивши `entity.getblockstate` на повернення або `null`, або `VOID_AIR`, те ж саме можна досягти, встановивши UUID відображення мобів на `UUID.nameUUIDFromBytes((GENERIC).getBytes())`.

Скріншоти моду

Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3571
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3572
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3573
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3574
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3575
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3576
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3577
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3578
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3579
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3580
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3581
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3582
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3583
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3584
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3585
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3586
Скріншот [ETF] Entity Texture Features - [Fabric & Forge] #3587