Framework логотип

Framework

Бібліотека для моддингу у Майнкрафт з підтримкою реєстрації, мережевих повідомлень та інше.

Категорії мода


Завантаження 10M завантажень
Погляди 0 переглядів
Створено Створено 2 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

MrCrayfish аватар

MrCrayfish

Опис мода

📙 Про мод: Framework - це бібліотека, призначена для допомоги у розробці багатоплатформових модів, що містить системи для реєстрації, мережевих повідомлень та інше. Крім того, Framework містить додаткові функції для подальшого розблокування потенціалу моддингу, які можна прочитати нижче. 🚀 Формат відкритої моделі Формат відкритої моделі - це розширення формату JSON блок-моделі Ванильного. Він видаляє довільні обмеження, що вводяться при проектуванні блокових моделей, це означає, що тепер ви можете обертати елемент на будь-який кут, а не в інкрементах 22,5. Він також дозволяє позиціонувати та змінювати розміри елементів більше, ніж максимальні межі [-16,-16, -16] до [32, 32, 32]. Нижче наведено приклад моделі гелікоптера, яка використовується в моді транспортного засобу. 🔑 Синхронізовані ключі даних Синхронізовані ключі даних - це вдосконалення системи доступу до даних сутностей Minecraft. Вони дозволяють додавати додаткові дані до будь-якої сутності без необхідності написання складної здатності. Перевага використання синхронізованих ключів даних Framework полягає в потужних можливостях, які вони надають. Як вказав в назві, дані можуть автоматично синхронізуватися з клієнтами; це означає, що вам не потрібно працювати з пакетами. Дані можуть бути збережені в сутності, щоб вони запам'ятовувалися при перезавантаженні світу або перезапуску сервера. На відміну від системи Minecraft, Framework додає опцію дозволу, щоб ваші дані залишалися після смертей, а не скидалися на значення за замовчуванням. Ще не переконані? Перегляньте приклад нижче, щоб побачити, наскільки просто, але потужна ця система. Приклад відстеження кількості ударів гравців по курці. // Створення синхронізованого ключа данихprivate static final SyncedDataKey HIT_COUNT = SyncedDataKey.builder(SyncedClassKey.CHICKEN, Serializers.INTEGER) .id(new ResourceLocation(your_mod_id, hit_count)) .defaultValueSupplier(() -> 0) .saveToFile() .syncMode(SyncMode.TRACKING_ONLY) .build();// Викликайте це в звичайному налаштуванніFrameworkAPI.registerSyncedDataKey(HIT_COUNT);// Подія Forge, коли гравець атакує сутністьvoid onHitEntity(AttackEntityEvent event) { if(event.getTarget() instanceof Chicken chicken) { int newCount = HIT_COUNT.getValue(chicken) + 1; HIT_COUNT.setValue(chicken, newCount); }} 📦 Прості пакети входу Forge має можливість дозволяти розробникам створювати пакети входу, але їх впровадження вимагає значної кількості коду. Framework скорочує необхідний код до простого методу реєстрації і буде відправляти ваші дані клієнтам. 📔 Розробники: Дізнайтеся, як Framework може бути корисним для вашого розвитку, прочитавши про його функції тут. 🙋u200d♀️ Потрібна підтримка? Приєднуйтесь до офіційного сервера Discord: Секція коментарів не є ідеальним місцем для отримання підтримки, приєднуйтесь до офіційного сервера Discord. Ви можете отримати допомогу з установкою та налаштуванням модів, вирішенням збоїв та більше! Плюс ви також отримаєте доступ до новин про оновлення модів та розробку (перед усіма іншими).

Скріншоти моду

Скріншот Framework #15234
Скріншот Framework #15235
Скріншот Framework #15236
Скріншот Framework #15237
Скріншот Framework #15238
Скріншот Framework #15239
Скріншот Framework #15240
Скріншот Framework #15241
Скріншот Framework #15242

Завантажити Framework