Fx Control!
Доступно на версіях Minecraft
[1.19.2] [1.19.3] [1.18.2] [1.19] [1.16.4] [1.18.1] [1.16.5] [1.15.2] [1.16.3] [1.12.2]Категорії мода
Зовнішні ресурси
Розробники моду
McJty
Опис мода
Увага! FxControl більше не потрібний у версії 1.20! Функціонал FxControl був об'єднаний в InControl! Це простий мод, який надає вам повний контроль над ефектами гравця на основі різних умов. Він базується на системі правил. Файл правил розташований у config/rfcontrol. Вступ Наразі є п'ять файлів правил (на момент 0.1.0): effects.json: у цьому файлі ви можете додавати ефекти зель або ставити гравця у вогонь на основі різних умов. Ви можете використовувати це, щоб надати гравцю різні ефекти зель або поставити його/її у вогонь. Умови можуть бути будь-які, наприклад, вимір, час доби, біом, блок, на якому стоїть гравець, предмети, які він тримає, ... breakevents.json: у цьому файлі ви можете контролювати, що відбувається, коли гравець намагається зламати блок placeevents.json: у цьому файлі ви можете контролювати, що відбувається, коли гравець намагається поставити блок leftclicks.json: у цьому файлі ви можете контролювати, що відбувається, коли гравець натискає лівою кнопкою миші на блок rightclicks.json: у цьому файлі ви можете контролювати, що відбувається, коли гравець натискає правою кнопкою миші на блок Цей мод також сумісний з Lost Cities (правила на основі будівель, наприклад), Baubles, Serene Seasons та Game Stages. Докладніша документація доступна в цьому вікі: Fx Control! Wiki
Завантажити Fx Control!
Ім'я файлу | Завантажувач моду | Версія Minecraft | |
---|---|---|---|
fxcontrol-1.19-4.0.12.jar | Forge | 1.19.2 | |
fxcontrol-1.19.3-5.0.2.jar | Forge | 1.19.3 | |
fxcontrol-1.18-3.0.10.jar | Forge | 1.18.2 | |
fxcontrol-1.19-4.0.6.jar | Forge | 1.19 | |
fxcontrol-1.16-2.0.15.jar | Forge | 1.16.4 | |
fxcontrol-1.18-3.0.0.jar | Forge | 1.18.1 | |
fxcontrol-1.16-2.0.9.jar | Forge | 1.16.5 | |
fxcontrol-1.15-1.0.6.jar | Forge | 1.15.2 | |
fxcontrol-1.16-2.0.0.jar | Forge | 1.16.3 | |
fxcontrol-1.12-0.1.15.jar | Forge | 1.12.2 |