HammerLib логотип

HammerLib

HammerLib - корисна утиліта для Minecraft модів.

Категорії мода


Завантаження 35M завантажень
Погляди 0 переглядів
Створено Створено 8 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

Zeith аватар

Zeith

DragonForgeMC аватар

DragonForgeMC

Опис мода

🛠️ HammerLib - корисна утиліта для Minecraft модів 🎮

HammerLib - це допоміжний інструмент, що включає в себе набір корисного коду, який використовується у багатьох модах для Minecraft. Нижче приведений список можливостей, які надає ця бібліотека:

  • 📝 Легку реєстрацію контенту на основі анотацій. Для блоків HammerLib автоматично реєструє BlockItem(s). Якщо ви бажаєте відключити BlockItem(s), потрібно дати вашому блоку реалізувати INoItemBlock, ICustomBlockItem або ICreativeTabBlock, в залежності від того, який результат ви прагнете домогтися.
  • 🎨 Для візуалізації блоків BlockEntity, константи BlockEntityType можуть мати додатковий @TileRenderer, який вказує на клас IBESR.
  • 🔤 Старий варіант розпарсеру мов у форматі key=value, замість JSON. Назви файлів і формати відповідають старішим версіям гри, але треба викликати LanguageAdapter.registerMod(MOD_ID); в конструкторі своїх модів для реєстрації.
  • 🔒 Перевірку джерела моду, яка дозволяє перевірити, чи був мод завантажений з сайтів з рекламними програмами або шкідливим ПЗ, та попереджати користувачів про це.
  • 🍳 Java-основану реєстрацію рецептів за допомогою простого RegisterRecipesEvent, що працює на HammerLib.EVENT_BUS, дозволяючи вам, як розробнику, реєструвати рецепти ремесла кодом.
  • 🏷️ Java-основане заповнення тегів, з BuildTagsEvent, що працює на HammerLib.EVENT_BUS.
  • 📡 Спрощену мережу передачі даних, використовуючи клас Network, та IPacket + INBTPacket, що дозволяє бездоганну та логічну розробку коду пакетів.
  • 🎁 Обгортки для збирання блоків, які були перенесені до тегів - BlockHarvestAdapter.
  • 🔐 Поле-орієнтовану серіалізацію NBT, щоб ви не допустили помилки або забули написати код серіалізації/десеріалізації.
  • 🔄 Старі добрі обгортки TileEntity, з TileSyncable та TileSyncableTickable, що дозволяють синхронізувати початковий стан, а також реєструвати властивості, які будуть синхронізовані незалежно.
  • 📦 API контейнерів для BlockEntities, що дозволяє уникнути використання MenuType (не потрібно реєструвати постачальників екранів, типи меню тощо).
  • 🌈 ItemStack -> Color[] API з TexturePixelGetter.getAllColors.
  • ⚙️ Анотаційне налаштування власних завантажувачів моделей (@LoadUnbakedGeometry на IUnbakedGeometry), уникнення використання класу завантажувача геометрії шляхом створення спільного обгортки.
  • ...І багато іншого!

Це лише частина можливостей, які HammerLib надає розробникам модів. Цікаво? Ви можете переглянути вихідні файли, це безкоштовно!

📜 Дозволи:

  • Ви можете використовувати цей мод у своєму модпаку.
  • Так, ви можете створити мод, який вимагає Hammer Core, але не вбудовує його!
  • Ви не маєте права розміщувати цей мод на інших сайтах без надання посилання на завантаження з відповідного сайту та моєї згоди.
  • Ви не маєте права включати цей мод (або будь-які інші моди команди DragonForge) в свій власний мод. Але створення доповнень дозволено, проте буде приємно отримати особисте повідомлення про це.

Примітка: Підтримується лише остання версія Minecraft, для якої існує цей мод. НЕ ПРОСІТЕ ЗНИЗИТИ ВЕРСІЮ!

Скріншоти моду

Скріншот HammerLib #280
Скріншот HammerLib #281