MCglTF логотип

MCglTF

Бібліотека 3D-моделей для Майнкрафт, з підтримкою glTF, UV-координат, матеріалів, анімацій.

Доступно на версіях Minecraft

[1.19.3] [1.19.2] [1.18.2] [1.16.5] [1.12.2] [1.19]


Завантаження 327K завантажень
Створено Створено 2 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

protoxy22 аватар

protoxy22

Опис мода

MCglTF - це бібліотека завантажувача 3D-моделей, яка завантажує файл у форматі glTF та підготовлює необхідні техніки для відтворення моделі у середовищі моддингу Minecraft. Різні функції зі специфікації glTF доступні, але все ще забезпечують хорошу сумісність та продуктивність. Що таке glTF? Наступне зображення дає огляд glTF: Використовується японський переклад від Takuto Takahashi більше деталей github.com/KhronosGroup/glTF/ Використання Приклади коду для відтворення блоку, предмету та сутності Особливості ✅ Формат GLTF (вбудовані ресурси або через ResourceLocation) ✅ Формат GLB ✅ UV-координати ✅ Нормалі ✅ Тангенції ✅ Кольори вершин ✅ Матеріали (Потрібний OptiFine або Iris Shaders та підтримуваний ShaderPack для PBR та карти нормалей) ✅ Текстури ❎ Кілька координат текстур (з міркувань сумісності з ванільним) ✅ Риг ✅ Анімації (кілька) ✅ Морфні цілі ✅ Обрізка вузла з нульовою шкалою () Часті питання П. Чому моя текстура для моделі не відображається? В. Вам потрібно визначити матеріал всередині додаткової інформації про матеріали, щоб посилати на вашу текстуру. Для отримання додаткових відомостей відвідайте сторінку вікі. П. Чому дві анімації не можуть керувати переміщенням/обертанням/масштабуванням/вагою в одному вузлі одночасно і викликають зупинку однієї з анімацій? В. В специфікації glTF не визначено техніку змішування анімацій, тому анімації, створені GltfAnimationCreator, також не підтримують змішування анімацій. Вам потрібно створити свій власний обробник анімацій на основі вашого сценарію. П. Як застосувати свою власну обробку до моделі, наприклад, власний матеріал (наприклад, застосування гравцевої шкіри) або створити спеціальні команди OpenGL для вказаного вузла? В. Для більш продвиненого способу генерації команд OpenGL для моделі glTF ви можете перевизначити та повернути false для isReceiveSharedModel(GltfModel, GltfRenderDatas) в вашому IGltfModelReceiver. Це дозволить вам створити власну RenderedGltfModel на основі наданої GltfModel. (Будьте обережні, додаючи ваши об'єкти OpenGL, такі як VBO, VAO, Texture тощо, до GltfRenderDatas для видалення під час оновлення ресурсів.) Кредит JglTF від javagl: Mikk Tangent Generator від jMonkeyEngine:

Скріншоти моду

Скріншот MCglTF #33656
Скріншот MCglTF #33657
Скріншот MCglTF #33658
Скріншот MCglTF #33659
Скріншот MCglTF #33660
Скріншот MCglTF #33661
Скріншот MCglTF #33662

Завантажити MCglTF

Ім'я файлу Завантажувач моду Версія Minecraft
Завантажити MCglTF 1.19.3
MCglTF-1.19.3-Forge-2.1.0.0.jar Forge 1.19.3
Завантажити MCglTF 1.19.2
MCglTF-1.19.2-Forge-2.0.3.0.jar Forge 1.19.2
Завантажити MCglTF 1.18.2
MCglTF-1.18.2-Forge-2.0.3.0.jar Forge 1.18.2
Завантажити MCglTF 1.16.5
MCglTF-1.16.5-Forge-2.0.3.0.jar Forge 1.16.5
Завантажити MCglTF 1.12.2
MCglTF-1.12.2-Forge-2.0.3.0.jar Forge 1.12.2
Завантажити MCglTF 1.19
MCglTF-1.19-Fabric-1.0.0.1.jar Fabric 1.19