Опис мода
Дякуємо за логотип для Smabblis! Для роботи моду необхідно InsaneLib. Починаючи з версії 4.5.2, мод працює лише на сервері. Цей мод дозволяє змінювати властивості мобів через пакети даних (зверніть увагу, що мод не робить нічого сам по собі, вам потрібно створити пакет даних). Хочете, щоб кріпери миттєво вибухали? Це можливо! Хочете, щоб зомбі мали ефекти зілля? Ось вам! Хочете якогось міні-босса? Тоді продовжуйте читати. Підтримайте мене на Patreon! Отримуйте доступ до ранніх оновлень модів та ексклюзивний сервер Minecraft тільки для Патреонівців! Працює з пакетами даних! Створіть папку з назвою mobs_properties_randomness в папці data//. Ця папка може містити дві підпапки. Одна для Властивостей Мобів, інша для Попередніх налаштувань. Перевірте тут документацію Що ви можете зробити зараз (на 4.7.1): Застосовувати модифікатори до мобів, такі як зміна здоров'я, швидкість руху та інше. Додати ефекти зілля до мобів, такі як Сповільнення, Сила і т.д. Давати предмети мобам, які можуть бути зачаровані та мати модифікатори атрибутів Події, такі як попадання або вбивство Мати попередньо налаштованого моба, який має випадковий шанс з'явитися (наприклад, босс-моб, який має хорошу зброю та важко боротися, з планкою босса!) Робити мобів беззвучними або давати їм власні назви Все вищезазначене можна фільтрувати за розміром, біомом, структурою, досягненням та можна додатково модифікувати на основі позиції появи мобів (відстань від спавну та глибина) або складності світу Змінити деякі конкретні властивості мобів, такі як розмір вибуху кріперів або розмір фантомів Встановити матеріали і інструменти Tinkers Construct та додати модифікатори Підтримка гри GameStages Підтримка Pehkui Стара версія 2 для MC 1.12 Опис Як це працює: всередині папки конфігурації тепер ви знайдете папку MobsPropertiesRandomness, де ви можете знайти файл конфігурації та папку json, де ви можете помістити свої файли .json. Ви можете перезавантажити json-файли прямо в грі без необхідності перезапуску гри за допомогою команди /mpr:reloadjson Є Вікі! Просто перейдіть сюди, або натисніть кнопку Вікі у верхній частині цієї сторінки, і перегляньте все, що ви можете зробити і як ви можете це зробити з модом. Для джерел-новачків є Веб-додаток Є Веб-додаток, який дозволить вам створювати JSON-файли без необхідності торкатися жодного рядка JSON. Це сильно WIP: / Ми хочемо знати більше! Ну ось вам: Атрибути Ви можете змінити атрибути мобів, такі як здоров'я, дальність слідування, швидкість, пошкодження атаки і т.д. Ви можете вказати діапазон збільшення / зменшення, складність світу може збільшити / зменшити цей діапазон також. Ви можете дізнатися більше про Атрибути тут: Приклад З цим .json кріпери матимуть від 50% до 100% більше здоров'я, збільшене / зменшене за складністю. {rtmob: minecraft:creeper,rtattributes: [rtt{rtttid: generic.maxHealth,rtttmodifier: {rttttmin: 50,rttttmax: 100rttt},rtttaffected_by_difficulty: truertt}rt]r} Ефекти зілля Ви можете додати ефекти зілля до мобів, з шансом і різними рівнями Зілля. Шанс може бути збільшений / зменшений за складністю світу. Приклад З цим .json кріпери матимуть 20% шанс... (текст скорочено до 600 символів)