Опис мода
Multiblocked - це надзвичайно гнучкий, але все ж ванільний мод мультиблоків, який об'єднує аспекти MultiblockTweaker та Modular Machinery. Метою було зробити його якнайлегше для авторів модпаків/модів створювати мультиблоки для взаємодії з іншими модами та надавати якнайбільше контролю над деталями. Mbd - це в основному мод настроювача і бібліотечний мод, який надає API для рендерингу та логіки. Версія 1.12.2 - CleanroomMCs, відвідайте наш веб-сайт та дискорд. Версії 1.16+ - LowDragMCs, дискорд. Примітка: версії 1.16.5+ потребують мод LDLib.
Mbd вирішує всі можливості вводу-виводу в проксі. Це означає, що нам не потрібно створювати конкретний XXXHatch для можливостей. Наприклад, вхід предметів може бути скринею, печею або іншим контейнером, з якого можна витягти предмети. Крім того, ви також можете вказати конкретний блок або можливість, mbd турбується лише про ввод-вивод, а не взаємодію самого блоку. Ми помітили, що автори модпаків мають проблеми з написанням скриптів при створенні мультиблоків та додаванні рецептів. Ми розробили візуальний редактор для допомоги користувачам створювати мультиблоки інтуїтивно та інтерактивно. Ви можете створювати мультиблоки, рецепти та налаштовувати їх деталі без написання будь-яких скриптів. Надає авторам модпаків широкий спектр функціональних інтерфейсів, mbd викрито майже все через CT. Наприклад, логіку оновлення, синхронізацію даних, власну логіку рецептів та інше. Надає різноманітні техніки рендерингу, що дозволяє вам створювати різноманітні рендерери без використання Java або навіть скрипта ct. Ви легко можете використовувати mbd для створення мультиблоку у стилі gregtech (динамічно розширювана структура), IE style (динамічна модель), thaumcraft style (анімаційна модель). Поточні підтримувані рендерери: BlockState, Java Model, OBJ, B3D, Gregtech Model, Geo, Particle. Рендерери розширюються, і ви можете зареєструвати свій рендерер за допомогою Java. Ми сумісні з Geckolib для використання рендеру bedrock animate models. Надає способи додавання світнючих текстур для всіх моделей. Надає систему частинок, яка підтримує рендеринг текстурних частинок, лазерних частинок і частинок шейдерів. Скріншоти:
ПРИМІТКА!!!! Жоден з наступних прикладів не вимагає будь-якого коду Java і був створений виключно за допомогою візуального редактора та скриптів CT.
atesla laser штучне мінісонце ботанія + таумкрафт рендерери візуальний редактор автоматична побудова Є багато функцій та деталей, які тут не можуть бути повністю продемонстровані, але в роботі є вікі та посібники, слідкуйте за оновленнями.