Structure Gel API логотип

Structure Gel API

Structure Gel API - ефективний інструмент для розробки структур у Minecraft.


Завантаження 46M завантажень
Погляди 0 переглядів
Створено Створено 4 років тому

Зовнішні ресурси

Розробники моду

ModdingLegacy аватар

ModdingLegacy

silver_david аватар

silver_david

Опис мода

nnStructure Gel API - надійний інструмент для спрощення розробки структур у Minecraft. Цей API мод допомагає розробникам ефективно створювати структури за допомогою системи "пазлів". Усі вихідні коди відкриті і документовані. Деякі з функцій включають: 📚 Прочитайте документацію Structure Gel API тут. Для прикладу робочого використання цього API, зверніть увагу на Dungeons Plus. Ви можете знайти докладну інформацію про розробку та використання цього API за версією Minecraft. Остання документація 1.16+ Стара документація 1.15.2 1.14.4 🧪 Основні функції 🛠️ Інструмент будівництва Інструмент будівництва - це новий предмет, доступний тільки в режимі творчості, який використовується для великомасштабних змін блоків. Він знаходиться у вкладці творчого режиму "Структурні предмети". Правий клік на Інструмент будівництва в повітрі відкриє GUI. Після цього ви можете вибрати режим, скасувати дію, повторити дію, вибрати позицію та інше. GUI містить різноманітні кнопки для налаштування параметрів Інструменту будівництва, а також зручні інструменти. Наведення курсора на будь-який елемент GUI відобразить підказку справа, що пояснить, що це робить і як цим користуватися. Використовуючи радіальне меню, ви можете вибрати режим, який ви хочете використовувати. Деякі режими підтримують позиції. Якщо це так, кнопка з'явиться зліва зверху для вибору позиції на основі вашого поточного місцезнаходження. Натискання кнопок "Скасувати" та "Повторити" призначені для відміни або повторення останньої дії, яку ви виконали з Інструментом будівництва. Деякі режими мають додаткові налаштування, які з'являються нижче кнопок "Скасувати" та "Повторити". Кнопка посередині використовується для вибору блоку, який ви хочете використовувати. Коли ви на неї натискатимете, відкриється текстове поле для введення стану блоку. Керування: Середній клік: Вибирає поточний стан блоку, на який ви дивитесь (це також можна зробити в GUI). Лівий клік: Це загальний клік для "зроблення речі", залежно від режиму, в якому ви знаходитеся. Правий клік в повітрі: Відкриває GUI. Правий клік на блоку: Деякі режими використовують це для встановлення позицій, але ті, які не використовують це, також дозволяють це для "зроблення речі". Shift + Правий клік: Очищає вибрані позиції. Режими: Режими Інструменту будівництва - це різні операції, які може виконати Інструмент будівництва. Розширення: Розпізнає шаблон на основі сторони блоку, на який ви натиснули, та намагається розмістити блоки перед цим, щоб продовжити цей шаблон. Якщо ви знайомі зі старим модом Builder's Wands, то це в основному та сама ідея. Затоплення: Заповнює всі блоки повітря на рівні y-вирізки, на яку ви натиснули, до тих пір, поки воно не дійде до межі, а потім продовжує заповнювати, рухаючись вниз. Це корисно для наповнення озера водою, наприклад. Заповнити: Дуже схоже на режим "Затоплення", але він заповнює всі блоки, навіть якщо вони не повітря, на рівні y-вирізки. Це може бути корисно для швидкого заповнення приміщення блоками. Використовуйте Structure Gel API, щоб легко створювати вражаючі структури у світі Minecraft!

Скріншоти моду

Скріншот Structure Gel API #4343
Скріншот Structure Gel API #4344
Скріншот Structure Gel API #4345
Скріншот Structure Gel API #4346
Скріншот Structure Gel API #4347
Скріншот Structure Gel API #4348
Скріншот Structure Gel API #4349